Hold

Her kan du se vores Hold og beskrivelser af de enkelte timer.
Når du klikker på den orange knap, kan du se en lille smagsprøve fra hver time, og få yderligere information om hvert enkelt hold-tilbud.

Energy & Flow er et dynamisk hus, hvor der både undervises i Fitness, yoga, meditation og kamp-kunsten Aikido. 
Vi ønsker at nære både din krop og din sjæl.

Alle undervisningstimer sikrer dig både god kondition, koordination, balance, styrke og ikke mindst - 
glæde indefra og ud. 

 
 
 
IMG_1197.jpg

F3 Workout

F3 Workout er en kombinationen af aerobic og kampsport/kampkunst, der forbedrer din krops kondition, styrke, koordination, balance og fleksibilitet. F3 Workout indeholder elementer  aerobic, kickboxing, taekwondo, karate, capoeira og muay thai.

 

Dance Fitness

Dance Fitness med Victor er en kombination af dans og fitness. Der spilles ny og gammel musik, med rytmer fra hele verden. Der er ikke to Dance Fitness timer, der er ens. Victor kombinerer trin fra samba, salsa, reggaeton, hip-hop, merengue, afro, cumbia og meget mere

 
 

Box Fitness

Er du vild med sved på panden og træning, der virkelig får dig til dit max? Så er denne time noget for dig.
Du vil lære at sparke og slå på puder og give albuer som en muy thai kæmper.
Samtidig vil din form forbedres med en kombination af styrke- og konditionsøvelser, der er både sjove og grænseoverskridende.

 
IMG_0698.jpg

Meditation

Meditation er fantastiske 45min hver mandag, hvor du får mulighed for at nulstille din hjerne og genoplade dine batterier. Meditationen tager udgangspunkt i stille-meditation. Det vil sige, du sidder stille og blot er.
Forud for selve meditationen vil vi lave lette øvelser, der gør kroppen klar til at sidde. Herefter vil du grundigt blive guidet ind i en stille tilstand af nærvær - det vi også kalder meditation.
Alle kan være med, uanset tidligere erfaring med meditation.

 
IMG_1242.jpg

Pilates

I pilates fokuseres der på din core muskulatur og din vejrtrækning. 
Pilates er ikke konditionstræning, hvor du får pulsen op, men i stedet funktionelle bevægelser og øvelser med fokus på at forbedre og styrke din krops holdning og balance.